Meni Zatvori

Upoznajte kvalitetne platforme i integracije za uspešan webshop i internet prodaju

  • 29.05.2024.

Kao vlasnici biznisa, kakav webshop biste poželeli? Webshop platformu koja je pregledna, atraktivna i praktična za kupovinu. Da li je ovo dovoljno? U periodu nakon korona pandemije, kada onlajn prodaja u Srbiji doživljava procvat i rapidno počinje da se razvija, osnovni kriterijumi webshopa više ne donose uspeh u prodaji. O tome svedoči podatak da danas u Srbiji posluje 4000 webshopova, a njihov broj raste iz dana u dan.

Nivo svesti potrošača raste i nedvosmisleno su prepoznate i prihvaćene sve one prednosti koje onlajn kupovina donosi: brza realizacija, sigurna i udobna kupovina, i ušteda vremena. Iza ova tri kriterijuma stoje moćne platforme koje su danas dostupne svima u Srbiji. Iako su ih u početku koristili samo veliki i poznati brendovi, statistika pokazuje da se sve više malih firmi koje rade onlajn prodaju, priključuje ovoj priči. Zašto je to tako?

Gubitak trke u pružanju kvaliteta kupcima, može skupo da košta.

Tako webshopovi na open source platformama, zatim oni koji nemaju rešeno kartično plaćanje, kurirsku isporuku i ostale praktične pogodnosti za kupce, polako predaju prednost custom platformama. Glavna osobina custom platformi jeste prilagođavanje potrebama vlasnika biznisa i specifičnostima poslovanja.

 

ZAŠTO OBRATITI PAŽNJU NA CROONUS PLATFORMU?

Jedna od custom platformi, Croonus Technologies, od nedavno se nalazi u partnerskom portfoliju naše kompanije Seyfor i kao takva dostupna je za sve naše korisnike - bilo da u svom poslovanju koristite softversko rešenje Minimax ili Saop ERP. Tako, ukoliko želite da napravite svoj webshop i ostvarite uspešnu prodaju ili pak već imate svoju prodavnicu ali ona nije dovoljno funkcionalna, moderna, praktična i za kupca i za vas, nastavite čitanje.

Kao kompanija koja sa jedne strane i sama razvija softvere namenjene preduzetnicima i knjigovodstvenim agencijama, i s druge strane podstaknuti potrebom firmi da razvijaju onlajn prodaju, tragamo za kvalitetnim, kompletnim rešenjima za upravljanje internet trgovinom kao jednom od najbrže rastućih sektora.

Croonus Technologies iako mlada firma, tržištu i klijentima upravo nudi kvalitetna web rešenja u oblasti eCommerce-a, odnosno internet trgovine. Činjenica je da za osam godina rada imaju preko 300 uspešno realizovanih projekata i integraciju sa preko 30 vodećih ERP, CRM, platnim, kurirskim i poslovnim sistemima u zemlji i regionu, koji omogućavaju lakše vođenje prodaje.

U saradnji sa kompanijom Seyfor, kroz softverska rešenja Minimax i Saop, Croonus Technologies ponudiće onima koji se bave internet trgovinom kvalitetnu integraciju koja poboljšava efikasnost prodaje, brži, organizovaniji i transparentniji rad sa kupcima, i sve to u skladu sa propisanim zakonskim normama o internet trgovini.

Poseban akcenat se može staviti na male biznise i one koji tek žele da pokrenu svoj webshop - Croonus će ponuditi online prodavnicu uz bogatu funkcionalnost, integraciju sa Minimax softverom za deo knjigovodstva, fiskalizacije i slanja računa kupcima, zatim usluge plaćanja i isporuke (kurirskim službama), vođenje skladišta. Jednom rečju - zaokruženo rešenje koje se i dalje u našoj sredini opisuje kao „ključ u ruke“.

Uz sve to, Seyfor i Croonus imaju svoje visokoprofesionalne timove podrške i uz vlasnike webshopova su na svakom koraku.

Zašto su rešenja Croonus partnera tražena? Vraćamo se na početak priče i custom rešenja koje ovaj partner nudi. Croonus rešenja se prilagođavaju potrebama klijenata, od funkcionalnosti do željenog izgleda. Implementacija rešenja je veoma brza i meri se u satima, što je još jedna izuzetna prednost ako uzmemo u obzir da se druga rešenja nekada rade i po mesec-dva.  

Razvili su svoju platformu za B2B (firma prodaje svoje proizvode i usluge drugim firmama) i B2C (firma svoje proizvode prodaje direktno potrošačima) kao i mobilnu aplikaciju.

- Na našoj platformi može da se upravlja i B2B i B2C kanalom prodaje. Firme koje se odluče za oba modela, mogu da kontrolišu svoje biznise sa iste platforme. Činjenica da smo razvili sopstvenu platformu daje nam veliki benefit u uštedi vremena za implementaciju, što je svakom klijentu važno. U slučaju B2B prodaje, u roku od pola sata-sat možemo da podignemo platformu za određenog kupca. B2C traži malo više vremena jer je tu potrebno napraviti određeni dizajn po zahtevima kupaca. Mi smo usko specijalizovani samo za eCommerce i to je fokus našeg poslovanja, objašnjava Nemanja Cicović, vođa prodaje Croonus Technologies.  

Pojašnjava i upravo ono što je važno za vlasnike webshopa i integraciju sa Minimax poslovno-knjigovodstvenim softverom.

- Sa Minimaxom smo imali do sada niz integracija i to je bio razlog da značajno automatizujemo određene korake a to se vidi onda kada postavimo webshop. U webshop platformu koju napravimo, vrlo jednostavno povlačimo sve informacije iz Minimax softvera - o kupcima, proizvodima, dodatnim rabatima, stanja na lageru i ostalo. Time se vrši ušteda vremena, nema prekucavanja, a s druge strane, dobija se jedan integrisan sistem dva IT rešenja koja važe za visokokvalitetne na tržištu, pojašnjava Cicović.

 

KOJE SU JOŠ INFORMACIJE O INTEGRACIJI BITNE ZA VLASNIKE WEBSHOPOVA?

Sa webshopom na Croonus platformi ili implementiranim rešenjem za platni promet ili dostavu, kupac ima sav komfor – u bilo koje vreme dobija informaciju o dostupnosti određenog artikla. Tako na primer, ukoliko želi da naruči pet artikala a te količine nema na lageru, automatski će biti obavešten kada će artikli biti dostupni. Mnogim vlasnicima webshopova posebno je interesantna Croonus integracija sa kurirskim službama preko koje se prati kretanje pošiljke.

Vlasnici webshopova takođe treba da znaju da im je proces upravljanja poslovanjem u velikoj meri pojednostavljen.

- Ako se neko odluči za B2B platformu, ima potpuno automatizovan proces. Njegovi kupci nemaju potrebu da zovu komercijalistu da bi poručili proizvod, već je dovoljno da se sa svojim nalogom uloguju na B2B portal gde dobijaju pregled asortimana koji se nudi. Takođe, imaju mogućnost da izvrše kupovinu proizvoda koje redovno uzimaju pregledom prethodnih kupovina, ali i da se informišu o tome šta je novo u ponudi. Firma to vidi i šalje narudžbenicu. Kada je u pitanju B2B platforma, kao vlasnik webshopa možete da pratite šta je kupac poručio, dugoročno njegove navike, a u svakom momentu imate i pregled toga da li je neko u valuti plaćanja, jer imate mogućnost da, ako je neko van valute, ograničite njegovu kupovinu. B2C platforma daje niz marketinških mogućnosti, što je u današnje vreme stavka bez koje ne može uspešno da se posluje. Za B2C je važno to da radimo kompletni platni sistem – plaćanje karticama ili plaćanje pouzećem. Takođe, postoji mogućnost kreiranja opcije plaćanja na rate. Zatim, ako je narudžbina preko nekog iznosa, možemo da napravimo mogućnost izbora – da troškovi dostave budu na teret kompanije, ili ako je vrednost proizvoda mala, da u tom slučaju troškovi idu na račun kupca, kaže Cicović. 

Ukoliko svoj biznis želite da započnete ili podignete na ovako visok nivo, naši konsultanti će vas uputiti koje konkretne korake treba da preduzmete. Pozovite nas 021/63 100 64, radnim danima od 8 do 16.00 časova.

 

Sličan sadržaj

Besplatni priručnici, snimci, webinari i blogovi o poslovnim i zakonskim novinama koje pripremaju stručnjaci iz različitih oblasti.